Zomervakantie 2019

23 Januari 2019 - Reading time: 1 minutes

Ieder jaar organiseert Stichting OZW een dagje weg voor kinderen. Dit jaar echter willen wij het anders aan gaan pakken. Wij hebben het idee opgevat om met een aantal gezinnen een hele week op vakantie te gaan. Uiteindelijk hebben zich 12 gezinnen gemeld die in aanmerking komen voor deze vakantie. Dit zijn gezinnen die niet op vakantie kunnen en waarvan er zelfs kinderen bij zitten die nog nooit op vakantie zijn geweest. Hier is natuurlijk geld voor nodig, we zijn al een eind op weg maar er is meer nodig. Zoals toegangskaartjes voor het lokale zwembad bijvoorbeeld, een heuse BBQ om de vakantie mee af te sluiten etc.

De volgende sponsors hebben zich al gemeld: Stichting MOZW, die zorgdraagt voor de kampeerplaatsen. De Wolfskuil in Ommen die ons een leuke korting hebben gegeven op het verblijf aldaar. Vervoersbedrijf dds-amsterdam die ons gaat vervoeren tegen een leuk tarief. Bentvelzen-Jacobs die de bus betaald en nog een leuk bedrag over heeft gemaakt voor iets leuks.

Voor het grootste deel zijn we dus al klaar, maar er moet natuurlijk nog wat leuks gedaan worden tijdens de vakantie en er zal nog gegeten moeten worden.

Spreekt dit u aan en wilt u ook uw steentje hieraan bijdragen? Dat kan via rekeningnummer NL77 INGB 0007 7185 73 t.n.v Stichting OZW Wilt u een vermelding als sponsor op onze website, geef dit dan aan.

Help ons deze vakantie zo leuk mogelijk te maken voor de kinderen zodat ze dit niet meer vergeten.