Weer uitgepakt met kerst.

28 December 2018 - Reading time: 1 minutes

foto Sarah Vermoolen

Kerst is weer achter de rug en wat een werk hebben we weer gehad om iedereen van cadeaus en kerstpakketten te voorzien. In totaal hebben we 90 kinderen van een kerstcadeautje kunnen voorzien en 65 gezinnen aan een kerstpakket. Dit alles hebben we uitgedeeld onder het genot van een hapje en een drankje in een zaaltje in Krommenie. Iedereen kon op de foto met de kerstman en voor de kinderen was er nog de gelegenheid om te touwtjetrekken, wat beschikbaar was gesteld door Stichting Kinderkoningsdag Wormerveer.

Al met al een leuke happening geweest en ook Sarah Vermoolen heeft nog een leuk stuk geschreven in "De Zaanse Verhalen".

Lees hier meer over: https://www.dezaanseverhalen.nl/ondersteuning-zaanstreek-waterland-zoeken-naar-oplossingen/

Bij deze willen wij iedereen bedanken die dit alles weer mogelijk hebben gemaakt.

Nu op naar oudjaarsdag waar we nog wat kleine pakketjes gaan uitdelen, oliebollen en wat vuurwerkpakketten onder het genot van een hapje en een drankje.

Wij wensen iedereen een hele fijne jaarwisseling toe en geluk, gezondheid en voorspoed in het nieuwe jaar.

Erna Ekels Voorzitter Stichting OZW