Sinterklaas 1 december 2018

4 December 2018 - Reading time: 1 minutes

Wat was het een geslaagd Sinterklaasfeest afgelopen zaterdag in Krommenie! Bijna 60 kinderen werden na keihard zingen verrast door een uitgebreid bezoek van Sint en zijn Pieten. Er waren cadeaus, een pietendisco, pepernoten, snoep en nog meer cadeaus. Voor “het heerlijk avondje" thuis kregen de gezinnen na afloop een goedgevulde goodie-bag mee. Wat een voorrecht om dit te mogen organiseren voor kinderen uit gezinnen die het financieel niet breed hebben. Zo veel blije gezichtjes! De samenwerking tussen Stichting OZW, de Zaanse Springplank, Stichting Buurtgezinnen en Stichting de Zaanse Uitdaging is uniek te noemen. Dank aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen, alle vrijwilligers en de onmisbare sponsoren, te weten; Nationaal Fonds Kinderhulp, Stichting MOZW, Albert Heijn, Sinterklaas Comité Zaanstad, Bakkerij Brakenhoff, Jan Ijskes, Wilhelminapark Wormerveer, Laura Dumas, De Ballonnen Kampioen, de anonieme donateurs, Marco Westenbrink, Wilco en Caspar, All4youphotgraphy, Keijzer Papier, OG gebouw, De Zaankanter en NH Nieuws. Volgend jaar gaan wij het groter aanpakken gezien er nog veel meer Zaanse kinderen zijn die zo’n feest verdienen! Kunnen wij dan ook op uw hulp rekenen?