Kinderkoningsdag

23 Januari 2019 - Reading time: 1 minutes

Ook dit jaar organiseert Kinderkoningsdag Wormerveer weer een Kinderkoningsdag. Het evenement waar kinderen voor 1 dag op de troon staan.

Kinderkoningsdag is ontstaan door 2 buurmannen te weten Niels Bolhoeve en Tom den Elzen, met het idee om de buurt bij elkaar te brengen en de kinderen buiten te laten spelen. Na het succes van de eerste 3 jaren pakken we het dit jaar groter aan en richten we onze pijlen op heel Zaanstad. Iedereen is welkom op dit kosteloos evenement voor kinderen tot en met 12 jaar. De locatie voor dit jaar is De Groene Valk en De Groene Boer (voormalig Noordse Balk terrein).

Wilt u meer te weten over stichting kinderkoningsdag Wormerveer volg ons dan op facebook (stichting kinderkoningsdag) , Instagram (kinderkoningsdagwormerveer) of via de website. www.koningsdagwormerveer.nl Elk jaar kiest deze stichting een organisatie waar ze dat jaar mee samen werken. Dit jaar werkt stichting kinderkoningsdag samen met stichting OZW. Zo delen wij kennis en spullen en zullen we kijken waar we elkaar meer kunnen helpen. Op kinderkoningsdag zullen wij ook muntjes proberen in te zamelen en deze gaan dan naar de Stichting OZW om op de camping van dit jaar nog iets extra’s te kunnen doen.

Wij zoeken nog vrijwilligers!! Bent u serieus en heeft u op koningsdag (27-04-2019) van 10.30 tot 17.00 uur nog niets. Dan kunt u zich aanmelden via koningsdagwormerveer@hotmail.com Uiteraard als u echt serieus bent want het gaat om een kinderevenement en dit betekend bijv. dat u niet midden op de dag kan stoppen.

Wij hopen op een fijne samenwerking!

Stichting Kinderkoningsdag Wormerveer