Eindejaars activiteiten 2017

2 Januari 2018 - Reading time: 1 minutes

Ook dit jaar hebben wij het voor elkaar gekregen om voor een aantal leden een mooi kerstpakket te kunnen doneren. In totaal zijn er 60 kerstpakketten uitgedeeld. Tijdens het uitdelen op onze lokatie was er gelegenheid tot het nuttigen van Gluhwein en warme chocolademelk met slagroom, chocolade en koekjes. Ondanks het koude weer was de opkomst fantastisch. Wij danken alle donateurs die dit hebben mogelijk gemaakt.

Om het helemaal compleet te maken hebben Herman en Sandra Dekker 36 gourmetschotels gedoneerd en OZW heeft dit aangevuld met stokbrood en een sausje.

Vlak voor oud en nieuw heeft Herman Dekker nog ongeveer 100 oliebollen en appelflappen gebakken die op dezelfde dag ook werden verloot en uitgedeeld op onze lokatie onder het genot van Gluhwein en warme chocomel. Op de allerlaatste dag van het jaar mochten wij nog zeker 60 diverse lekkere oliebollen van Daniels oliebollenkraam op het Rosariumplein ophalen en uitdelen.

Ron Post van Ruud patat heeft 4 zeer mooie en grote vuurwerkpakketten ter beschikking gesteld aan onze leden dus 4 gelukkigen mochten na verloting, op onze lokatie een pakket op komen halen.

Wij kunnen terugkijken op een zeer geslaagd eindejaarsactie mede mogelijk gemaakt door onze gulle donateurs.

Namens OZW en al onze leden hartelijk dank! Image description