Dagtrip 2018

28 Juli 2018 - Reading time: 1 minutes

Op 27 juli was het dan zover, onze jaarlijkse dagtrip met heel veel kinderen. In een dubbeldekker voor 80 personen gingen we om half 10 op weg naar Oud Valkenveen. In de bus was er voor iedereen een ontbijtje bestaande uit een broodje kaas, krentenbol, pakje drinken en een banaan.

Na aankomst zijn er vouchers uitgedeeld voor het middageten en kon iedereen lekker zijn gang gaan. Op een centraal punt waren er altijd mensen van de crew aanwezig voor vragen en noodgevallen, dat laatste is gelukkig niet nodig geweest.

Het was een erge warme dag, de warmste van het jaar, maar iedereen heeft zich kostelijk vermaakt.

Om half 5 hebben we ons weer verzameld bij de uitgang en na een groepsfoto zijn we weer naar de bus gegaan op weg terug naar Krommenie. In de bus kon iedereen weer genieten van een broodje en wat drinken en bij aankomst thuis hebben we iedereen nog blij gemaakt met een zakje snoep of chips voor thuis.

Wij kunnen terugkijken op een zeer geslaagde dag en voelen ons vereerd dat we deze dag mogelijk hebben kunnen maken door een aantal sponsors. O.a.: ING, Stichting MOZW, Bakkerij Brakenhoff, Coop, Dekamarkt, Kledingbank, Stichting Tafelronde Zaanstreek. En diverse prive donateurs. Bedankt namens onze leden!

Op naar ons reisje voor volgend jaar.